fbpx

Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

1.1. Müügitingimused kehtivad Talvevarud OÜ veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Talvevarud OÜ (edaspidi Kartulisalv) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kartulisalv veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Kartulisalv jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Kartulisalv veebilehel.

2. Hinnad

2.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
2.2. Talvevarud OÜ-l on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu. Kui Klient esitas ja tasus tellimuse, siis kohustub Kartulisalv tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.
2.3. Talvevarud OÜ-l on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on E-poes toote hind olnud ekslik.

3. Makseviisid

3.1. Pangalink:

  • Swedbank
  • SEB
  • Luminor
  • LHV
  • Coop Pank
  • Citadel
  • Revolut
  • N26

3.2. Kauba kättesaamisel, kas sularahs või makstes pangakaardiga.
3.3. Montonio Split (järelmaks), kliendid saavad makse jagada kuni 3 võrdseks osamakseks ilma intressita. Osta kohe ja tasu hiljem kuni kolme osamaksega, 0% intress, 0€ lepingutasu.
3.4. Kaardimakse (VISA ja MASTERCARD), Apple Pay, Google Pay.
3.4. Maksed tehakse eurodes (€).
3.5. Talvevarud OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Talvevarud OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-ile.

4. Müügilepingu jõustumine

4.1. Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud Talvevarud OÜ arveldukontole.

5. Tooted ja ostu sooritamine

5.1. Kuvatavad tooted on reeglina laos olemas. Kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.
5.2. Kui toode puudub laost, siis tellimust ei ole võimalik täita. Sel juhtumil võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ja pakub välja võimaliku uue tarneaja, toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tagastab Teenuse kasutajale raha hiljemalt 14 päeva jooksul.
5.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Teenuse osutaja annab endast parima, et kuvada võimalikult head ja korrektset tootekirjeldust, kuid vaatamate sellele, e-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
5.4. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.
5.5. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate pangalingi. NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
5.6. Klient kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Kartulisalv ei vastuta täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
5.7. Müük toimub ja võlaõiguslik leping jõustub siis, kui Teenuse kasutaja on tasunud tellimuse eest pangaülekandega kasutades E-poes olevat pangalinki või teinud ülekande väljastatud arve alusel või sõlminud järelmaksu lepingu järelmaksu teenust pakkuva isikuga.

6. Kohaletoimetamine

6.1. Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Kartulisalv tellimuse, võtab kliendiga ühendust ning lepib kokku täpsemad tarnetingimused.
6.2. Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel.
6.3. Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.
6.4. Kartulisalv ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Kartulisalv ei saanud mõjutada või ette näha.
6.5. Juhul, kui Ostja ei vasta telefonile ja/või ei taga toodete vastuvõtmist Müüja esmakordsel jõudmisel Ostja asukohta või Müüjal ei ole võimalik Ostjale muul Ostjast tingitud põhjusel ostetud tooteid kokkulepitud ajal üle anda, on Müüjal õigus jätta tooted Ostjale kätte toimetamata. Sellisel juhul on Ostjal kohustus tasuda Müüjale tellimuse transporditasu summas 6.00€, ka sellisel juhul, kui tellimuse hetkel kehtis tasuta transpordi pakkumine.
6.6. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valiku:

  • Tulen ise järgi – Ostja saab tulla kaubale järgi Talvevarud OÜ lattu – Tasuja talu, Kärsa küla, Põlvamaa 63705 ja suveperioodil ka meie müügipunktidesse Harjumaal ja Lõuna-Eestis.
  • Kulleriga – Kullerteenust osutame ainult Harju-, Tartu- ja Põlvamaa piires. Valides ostu vormistamisel kohaletoimetamisviisiks “Kulleriga ukseni”, tuuakse tellitud kaup Teile kohale märgitud ajavahemikus ja märgitud aadressi välisukseni. Kauba toimetame Teieni 7 päeva jooksul, alates tellimuse kinnitamisest. Kuller võtab Teiega eelnevalt ühendust, et leppida kokku tarneaeg

6.7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
6.8. Tarne maksumus:

  • Kuller Harju-, Tartu-, Võru ja Põlvamaa piires ja 25 km raadiuses (v.a Tallinn, Tartu, Võru ja Põlva), tarne maksumus 4.90 eurot kui tellimuse lõpphind ei ületa 24.00 eurot.  Kaugemal kui 35 km, listarne maksumus 7.99 eurot.
  • Tasuta tarne Tallinna, Tartu, Võru ja Põlva linna piires ja 25 km raadiuses maakonna keskusest (nimetatud linnad)  kui tellimuse lõpphind ületab 24.00 eurot.
  • Kuller Tallinna, Tartu, Võru ja Põlva linna piires kui tellimuse lõpphind ei ületa 24.00 eurot Tarne maksumus 4.90 eurot.

7. Tagastamisõigus

7.1. Vastavalt Võlaõigusseaduse § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt puudub 14-päevane tagastamisõigus sellistel toodetel, mis riknevad või vananevad kiiresti. Pretensioone arvestatakse ainult kauba kättesaamisel.
7.2. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

8. Pretensioonide esitamise kord

8.1. Kartulisalv ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
8.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist Kartulisalv kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab Kartulisalv Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.
8.3. Pretensioone toote nõuetele mittevastavuse või puuduste kohta arvestatakse ainult kauba kättesaamisel (Vastavalt Võlaõigusseaduse § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt).